Se da textul:
Am 15 ani. Scriu un jurnal si un roman. Imit literatura. Copii stilistice dupa autori de mana a doua. N-am nimic al meu. Sunt acolo "expresii frumoase", personaje dupa realitate, dialoguri aiurea, descrieri de peisaj, decalcuri. Nimic nu ma va intrista si scarbi mai mult pe lume decat aceasta teatralitate infecta, de care sunt constienta abia dupa catva ani, recitand cele doua caiete abandonate. Pe scena jurnalului, intr-o regie de doi bani, jucam un rol prost, mediocru. Replicile nu erau ale mele. Nici temele, nici problemele. Prostia imi era regizor. Prostie letala. Ma scutur de dezgust ca de o epiderma straina. Zece piei de teatralitate lepadata. Piei aruncate in foc. Dupa care - zece ani de cautare, poate nu chiar inutila. Ca-n poveste. O sa te regasesti. Si-un spirit al ratacirii Bune, poate o sa te conduca prin padurea de indicatoare. Un prieten rau si bun.(Simona Popescu, Exuvii)

Ex. 12) Scrie doua argumente pentru a incadra textul dat in genul epic, prin referire la fragmentul citat.

(Textul si exercitiul sunt din: Caiet de vacanta de limba romana, clasa a V-a, editura CORINT)


2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-04T11:42:35+03:00
2014-07-04T13:12:16+03:00
Iti voi da mai multe argumente 
1)prezenta naratorului-personaj
2)prezenta modurilor de expunere (naratiunea)
3)prezenta indicilor spatio-temporali
3 3 3