Răspunsuri

2014-07-04T10:16:49+03:00
-actiunea consta intr-o serie de intamplari relatate intr-o anumita ordine temporal.
-actiunea se desfasoara pe cele 5 momente ale subiectului(expozitiune,intriga,desfasurarea actiunii,punctul culminant,deznodamant)
-actiunea se desfasoara pe un fir epic
-in text exista personaje implicate in actiune si intre care se stabilesc anumite relatii,pesrsonajele putand fi clasificate conform criteriilor:(principale/secundare/episodice/  ,pozitive/negative,individuale/colective,rotunde sau dinamice etc.
-in text apar modurile de de expunere specifice:naratiunea obiectiva/subiectiva,dialogul,descrierea de tip portret/tablou
-naratirul care nareaza la persoana a 3-a
Sper ca te-am ajutat,daca vrei pot sa spun mai multe!:)
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-04T10:47:31+03:00
Naratorul nareaza la persoana a-3-a,modul de expunere este naratiunea,actiunea este formata din toate faptele relatate,naratorul este cel care povesteste intamplarile
1 5 1