Răspunsuri

2014-07-04T01:12:57+03:00
Incepi cu definitia : Patelul este o specie a genului liric in care este descris un colt din nnatura..
Apoi incepi cu trasaturile pasteluilui si cu exemple din text
-sunt folosite imagini artistice
-sunt folosite figuri de stil
-sentimentele se pot exprima si prin interjectii
-sunt valorificate elementele cromatice
-se remarca frecventa substantivelor si a adjectivelor
Apoi faci incheierea :"in concluzie prin argumentele aduse pot spune ca poezia "..." de "..." este un pastel
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-04T09:49:10+03:00