Răspunsuri

2014-02-08T18:58:09+02:00
Cel mai mare os este femurul piciorului iar cel mai mare mushi  latissimius dorsi.

latissimus dorsi
la muschi nu e foarte clară intrebarea : cel mai lung? cel mai greu? cel mai lat? muschiul sartorius (croitor )este cel mai lung -40 cm
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-08T21:31:30+02:00
CEL  MAI  LUNG  OS  DIN  CORPUL  UMAN  ESTE  FEMURUL  SI  CEL  MAI  MARE  MUSCHI  AL  OMULUI  ESTE  MUSCHIUL  CROITOR.
4 4 4