Răspunsuri

2014-07-03T21:43:33+03:00
A)(a+b)*2+103=329

(a+b)*2=329-103
(a+b)*2=226

a+b=226:2
a+b=113

a:b=3 rest 1
a=3b+1

3b+1+b=113
4b+1=113
4b=113-1
4b=112

b=112:4
b=28

a=3*28+1=  84+1=85
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-03T21:43:51+03:00
(a+b)x2+103=329
(a+b)x2=329-103
(a+b)x2=226
a+b=226:2
a+b=113

a:b=3 rest 1 
a=3b+1

3b+1+b=113
4b=113-1
4b=112
b=112:4
b=28

a=3x28+1
a=85

Verificare : 85+28=113


2 5 2