Am nevoie URGENT de niste informatie usoara despre calculator.... pe care as putea sa o inteleg
SPER SA MA AJUTATI

2
despre calculator!!
zi ce vrei despre calculator si iti spun
INFORMATII
fii ma explicita.VREI SA-TI SPUN COMPONENTELE UNTATII CENTRALE VREI DIN WINDOWS DIN DESCARCARI
DA

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-03T21:38:06+03:00
Sper ca te-am ajutat
MERSI
cu placere.....ma bucur ca te-am putut ajuta <3
2014-07-03T21:51:32+03:00
Daca unblam in unutate gasim:CD-ROM(1SAU 2)
Placa de sune ,placa video ,microprocesor,hard ventilatoare,iesiri USB sau rotunde iar daca vrei din descarcari eu iti trimit direct link-ul ,dar  in primul rand trebuie sa uttorent,bittorent,bittlord nu conteaza