Răspunsuri

2014-07-03T20:11:38+03:00
Apatrat=l²=  18²= 324

Adreptunghi=L*l=324

27*l=324

l=12cm

P=2l+2L

P=2*12+2*27=24+54= 78cm
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-03T20:15:54+03:00
Aflam aria patratului .
l=18 cm
A=l²
A=18²
A=324 cm

Acum aflam perimetrul dreptunghiului .
A=324 cm
L=27 cm 
l=324:27
l=12 cm

P=2(L+l)
P=2(27+12)
P=78 cm

7 5 7