Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-03T20:14:07+03:00
Vara cu toate bucuriile primăverii amplificate ne aduce un soare prezent aproape zi de zi, păsări ameţite de căldură, lumină şi multele activităţi ce trebuiesc musai făcute la timp.
Copacii, florile, iarba, legumele, într-un cuvânt, toată lumea vegetală este într-o activitate febrilă.
Nu fac excepţie nici vieţuitoarele celelalte, mânate fiind de impulsurile naturii aflate la apogeu în acest anotimp.
Oamenii contemplă toate acestea şi asta le aduce multă fericire, bineînţeles contemplaţia fiind practicată în rarele momente când nu sunt şi ei înşişi prinşi în dansul verii care îi duce la mare, la munte, la ţară, la munci de sezon sau distracţii specifice verii.
Craiul verii domneşte  cu imparţialitate şi generozitate peste toţi supuşii. 
54 4 54
2014-07-03T21:08:28+03:00
Dimineata cand te trezesti simti aerul curat si parfumul minunat al florilor bogat parfumate si foarte colorate ca un curcubeu.si iarba abia verde care iese din pamantul uscat(epitet).gradina este plina de pomi fructiferi dintre care si ciresii cu ale lor cirese rosii ca focul si merele mari de parca le-ai manca din priviri ,iar soarele care isi arunca razele peste toata campia inflorita .CRED CA TE-AM AJUTAT.
36 3 36