Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-03T19:04:35+03:00
A=L*l=2,6m*4m= 10,4m

20cm=0,2m

A=l²= (0,2)²=  0,04m²

10,4:0,04=260 de placi
27 4 27
2014-07-03T19:08:35+03:00
Mai intai afli aria bucatariei:2,6m. ori 4m.=10,4m patrati
Transformi 20 cm in m=0,2m
Afli aria unei bucati de gresie :0,2m ori 0,2 m=0,04 m.
Dupa care imparti aria bucatariei la aria unei bucati de gresie:10,4/0,04=260 bucati de gresie
Sper ca te-am ajutat!
12 3 12