Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-03T19:36:39+03:00
Copilaria o vad ca fiind indepartata desi multi imi spun ca sunt copil.
Tin minte ca inainte de a merge la scoala ma jucam mult mai mult si nu aveam aproape nici o indatorire. Totusi trebuia sa fiu ordonata, curata si sa nu fac prea multa galagie, in rest puteam sa fac orice, aproape ca in vise. Parintii se intreceau in a-mi indeplini dorintele si a-mi face surprize placute.
In vacante si in timpul liber de la sfarsit de saptamana ma simt din nou copil dar mi-e dor de colegi si imi dau seama ca la scoala de fapt ne jucam doar ca avem alte jucarii si alte reguli. 
E frumoasa copilaria si ma bucur ca o pot face mai frumoasa prin comportamentul meu.


7 4 7
2014-07-03T20:32:09+03:00
Copilaria e cea mai frumoasa perioada a vietii. Incepi sa cresti, afli lucruri noi, si intr-un final incepi sa-ti di seama de multe lucruri. Uneori interesante alte ori frumoase chiar si triste. Dar un copil mereu spera in a fi mai bun .Tot crescand sa afli lucruri noi e interesant si uneori chiar foarte distractiv. Sa iesi cu prietenii sa te joci, sa mergi la scaldat, sa faci traznai cateodata, etc aceste lucruri sunt facute de copii in timpul anilor. Copii sunt mereu pusi pe sotii!Dar sunt pedepsiti cand fac lucrurile mai complicate sau...
sper sati fie de folos!:*
Comentariul a fost şters