Răspunsuri

2014-02-08T18:36:36+02:00
Astea sunt toate :) :) 
stiu dar care sunt? se ia de sus in jos sau cum?
Nu conteaza
Te uiti la grupa si scrii elementele de acolo
Cel care a pus intrebarea vrea sa inteleaga ce este o grupă= coloanele VERTICALE care contin elemente cu acelasi numar de electroni pe ultimul strat aflat in curs de completare se numesc grupe.in total sunt 18 (8 principale si 10 secundare)
Șirul ORIZONTAL de elemente cuprins intre două gaze rare succesive se numeste perioada sunt in număr de7(perioada 1 este formată doar din H si He)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-08T18:46:22+02:00
Grupa 1 - IA - familia litiului
Grupa 2 - II A - familia beriliului 
Grupa 3 - III A - familia scandiului 
Grupa 4 - IV B - familia titanului 
Grupa 5 - V B - familia vanadiului 
Grupa 6 - VI B - familia cromului 
Grupa 7 - VII B - familia manganului 
Grupa 8 - VIII B - familia fierului 
Grupa 9 - VIII B - familia cobaltului 
Grupa 10 - VIII B -familia nichelului 
Grupa 11 - IB - familia cuprului 
Grupa 12 - II B - familia zincului 
Grupa 13 - III A - familia borului 
Grupa 14 - IV A - familia carbonului 
Grupa 15 - V A - familia azotului 
Grupa 16 - VI A - familia oxigenului 
Grupa 17 - VII A - familia fluorului 
Grupa 18 - VIII A - familia neonului . Daca vrei mai multe gasesti in tabelul periodic . 

2 4 2