Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-03T14:25:39+03:00
X-nr de probleme din tema de la matematica

5/8 din x=  5/8 * x=  5x/8-a rezolvat

x-5x/8=  (8x-5x)/8=  3x/8-restul

3x/8=3

x=8*3/3
x=8 probleme are tema
1 5 1
2014-07-03T14:30:05+03:00
Daca a rezolvat 5/8 din nr de probleme ⇒ mai are de rezolvat 8-5/8 adica 3/8 din nr de probleme
notez cu x nr de probleme
daca 3/8 din x = 3 ⇒ 1/8 din x = 1 ⇒ x=8