1. a)Scrieti numarul : trei milioane saptezeci si doua de mii opt :....
b)Scrieti cifra unitatilor de mii pentru numarul 564321:....
c)Scrieti succesorul numarului 2387:....

2
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
bai nu intelegi ca nu tri milioane nu tei miii
trei*
e bne scz

Răspunsuri

2014-07-03T13:29:56+03:00
A)3 072 008

b)4

c)2388
......................
primul nu cerd ca e corect
scrie trei milioane nu trei mii :#
e bne scze
nu e adv a editat lol
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-03T13:41:31+03:00
A) trei milioane saptezeci si doua de mii opt : 3 072 008

b) cifra unitatilor de mii 564321 : 4

c) succesor 2387 : 2388
Comentariul a fost şters
suzeeee
n-am vazut bne
vb singura?
:))