Răspunsuri

2014-07-03T12:10:46+03:00

L=12,3+l

L+l=P

12,3+l+l=85,6

2l=85,6-12,3=73,3

l= 73,3:2

l=36,6

L=36,6+12,3=48,9

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-03T12:11:03+03:00
P=2l+2L=85,6

L-12,3=l

2(L-12,3)+2L=85,6
2L-24,6+2L=85,6
4L-24,6=85,6

4L=85,6+24,6
4L=110,2
L=27,55

l=27,55-12,3
l=15,25
Comentariul a fost şters
pentru ca este 2 in fata parantezei si se imultesc cu 2 termenii din paranteza
Comentariul a fost şters
n-ai pentru ce ;)
Comentariul a fost şters