Din poezia ''Inscriptie pe o casa noua''Cerinte:1: Identifica dinDin poezia ''Inscriptie pe o casa noua''Cerinte:1: Identifica din text 2 cuvinte care se refera la casa descrisa!2: Trebuie sa notez 5 cuvinte care mi se par reprezentative pentru ceea ce insemana in viziunea mea ACASA.3:Extrage din text o imagine artistica vizuala care face textul mai expresiv.4: Extrage o figura de stil din poezie.
Repedeee!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-03T12:08:56+03:00
1.vatra, pridvor

2.piatra,floare,plasa,lume,ocol

3.'sta paianjenul in plasa/ca-ntr-o lume de matasa'

4.'piatra,floare si ulcior'-enumeratie
6 3 6
2014-07-03T12:11:33+03:00
1)vatra,iasca
2)piatra,ulcior,floare,pritvor,,vatra
3)Zări să-şi facă din pridvor,
4)
lume de mătasă.-epitet
3 4 3