Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-03T10:48:53+03:00
Formula in acest caz este 
1+3+5+...+(2n-1) = nxn
deci 2n-1=2005
2n=2005+1
2n=2006
n=2006:2
n=1003

Deci suma va fi egala cu 1003x1003. Nu mai este novoie sa faci si calculul, pt ca oricum rezultatul va fi f mare
2014-07-03T11:47:03+03:00
1+3+5+...+2005=(1+2+3+...+2005)-(2+4+6+...+2004)
=2005(2005+1):2-2(1+2+3+...+1002)
=2005(2005+1):2-2(1002(1002+1):2)
rezultatul e mare, sper ca te-am ajutat