TRANSFORMĂ DIALOGUL ÎN POVESTIRE .

- Păi cum aşa nu se poate! Auzi matale : să vii frumos la masă şi nici ulcica cu miere să nu o mai găseşti . Ba dacă faci olecuţă de gălăgie , aşa numai ca să -ţi capeţi porţia , să mai fii dat şi pe uşă afară !
- Da , da , şi nici să încerci să intri in stup , se iţi o albină mai guralivă la urdiniş . Să te duci pe unde ai lenevit toată ziua , mâncare pe degeaba nu mai capeţi .


2

Răspunsuri

2014-07-03T10:23:35+03:00
Trebuie sa transformi din vorbire directa in vorbire indirecta,si vine cam asa:Dupa ce ii spune ca nu se mai poate il cheam la masa punandu-i ca daca mai face galagie nu mai primeste mancare si v-a fi dat si afara pe usa .Si daca ma este asa guraliv si lenes nu v-a mai primi mancare degeaba.SPER CA TE-AM AJUTAT.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-03T15:33:41+03:00
Primul personaj se mira cum de nu i se da miere cand vine la masa si daca isi cere portia  va fi dat pe usa afara.
Raspunsul i se da imediat, din el intelegand ca daca nu faci nimic nu iti poti capata mancarea.
3 3 3