Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-03T09:19:42+03:00
Copacul s-a prabusit peste o masina din pricina furtunii. - subiect
Am vazut un copac viu colorat. - complement direct
Ne-am urcat in copac. - complement circumstantial de loc
Ma gandesc la copacul din curtea bunicilor. - complement indirect
Frunzele copacului au cazut. - atribut substantival genitival
2 5 2
2014-07-03T11:04:37+03:00
Complement direct-am vazut un copac
complement de loc-s-a suit in copac
complement indirect-despre copaci am vorbit la ora de biologie
atribut-povestea despre copac este interesanta
subiect-copacul  este frumos
1 5 1