Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-02T17:53:13+03:00
1. Povestea lui Harap-Alb-Ion Creanga
2.Moara cu noroc-Ioan Slavici
3.Alexandru Lapusneanul-Costache Negruzzi
4.Ion-Liviu Rebreanu
5. Ultima noapte de dragoste intaia noapte de razboi-Camil Petrescu
6. Enigma Otiliei-George Calinescu
7.Baltagul-Mihail Sadoveanu
8.Maitreyi-Mircea Eliade
9.Padurea Spanzuratilor-Liviu Rebreanu
10.Morometii-Marin Preda.
11.O scrisoare pierduta-Ion Luca Caragiale
12.Jocul Ielelor-Camil Petrescu
13.Iona-Marin Sorescu
14.Luceafarul-Mihai Eminescu
15.Plumb-George Bacovia
16. Testament sau Flori de mucigai-Tudor Arghezi
17.Eu nu strivesc corola de minuni a lumii-Lucian Blaga. 
1 5 1
2014-07-02T17:54:37+03:00