Răspunsuri

2014-07-02T17:33:09+03:00
Dupa ce orele s-a terminat,el si colega sa au plecat spre casa.Ea s-a bucurat pt ca a dus-o acasa imprumutandu-i cartea sa de romana(matematica,istorie,etc.)
7 4 7
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-02T18:33:03+03:00
S-a terminat vacanta,iar George cu colega sa au mers la biblioteca scolii ca fiecare sa aibe cartea sa,tare mult s-a bucurat George cand a vazut ca la biblioteca s-au mai adus carti noi,adica experiente cu totul necunoscute
4 4 4