Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-02T16:48:50+03:00
Notam primul nr cu x
al doilea nr cu x+1
al treilea x+2
al patrulea x+
x+x+1+x+2+x+3=166
4x+6=166
4x=166-6
4x=160
x=160:4
x=40(primul nr)
40+1=41 (al doilea nr)
41+1=42(al treilea nr)
42+1=43(al patrulea nr)
13 4 13
2014-07-02T16:51:31+03:00


1-

2-+1

3-+1+1

4-+1+1+1

REZOLVARE

1x6=6 parti in plus

166-6=160 segmente egale

160/4=40 nr.1

40+1=41 nr.2

41+1=42 nr.3

42+1=43 nr.4

4 5 4