Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-02T16:43:54+03:00
1)Domnul Vucea
2)Hagi Tudose
3)Bunica
4)Sorcova
5)Neghinita
6)Odinioara
7)Liniste
etc.
2014-07-02T16:46:42+03:00
Sultanica,Suer,FantaCella,Iancu Moroi,Palatul de clestar,,Razmirita,Sorcova,Odinioara,Susana,Fata mosului , zobie, Trubadurul,Din memoriile Trubadurului,Vaduvele,Milogul,Hagi-Tudose,Liniste,Domnul Vucea,Neghinita,Poveste,Irinel,Parazitii,Norocul dracului,Departa,departa,Bunicul,Bunica.
Sper ca te-am ajuatat:)