Hei !! Imi puteti da poze cu pusti\oaice . Trebuie sa fac o compunere despre " Cum e sa fii pusti " sau ceva de genu si trebuie sa fac si un colaj si sa-l trag la imprimanta . Si daca tot v-am spus puteti sa-mi dati idei despre viata unei pusti .

2

Răspunsuri

2014-07-02T16:24:01+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-02T16:24:55+03:00
Sper ca ti-am fost de ajutor.

Oricum bafta si la compunere