Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-02T16:38:05+03:00
In aceasta poezie, autorul zugraveste o atmosfera de primavara cu nostalgie, aducand aminte de  peisajele primaverii:cerul care ar trebui sa fie brazdat de pasari cat si codrul care ne duce imediat cu gandul la invierea naturii de la inceputul primaverii.Autorul combina peisajul linistit al iernii cu dorinta sa de a revedea primavara.
Cred ca e bine asa.
2 5 2
2014-07-02T17:12:20+03:00
Autorul zugraveste scriind despre iarna si ca ii este ca un fel dor de primavara