Campul semantic al cuvantuluyi joc
Construieste enunturi in care sa ilustrezi polisemia cuvantului a(se)invata.
Ce rol indeplineste monologul interior
Anonim pentru cuvantul ivita
Sinonim pt cuvantul searbada

Ce fel de narrator apare in ,,Partida de sah ' de jean carriere

2

Răspunsuri

2014-07-02T15:40:45+03:00
Joc : remy,baba oarba,sotron, de-a va-ti-ascunselea,
2)S-a invatat minte sa nu mai faca asta
Am invatat o lectie noua la scoala
3)monologul interior are rolul de a evidentia gandurile naratorului
4)inita-neivita
5)searbada-vesteda

scz dar eu nu am scris inita eu vrea pt cuvantul ivita
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-02T15:53:27+03:00
1. JOC=de-a va-ti-ascunsa, ligretto, mata, uno.
2. eu am invatat un capitol din cartea de biologie.
   s-a cam invatat minte.
3. monologul interior indeplineste rolul de a se contura, de a se creiona gandurile si sentimentele naratorului.
4. ivita/=/ disparuta
5.searbada=insipid, fad