IDEEA PRINCIPALA este o propozitie sau faza care cuprinde informatia esentiala desprinsa dintr-un paragraf sau intr-un pasaj. Sper ca te-am ajutat! :)
Mersi
informatia esentiala desprinsa dintr-un paragraf

Răspunsuri

2014-02-08T17:39:58+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-08T17:41:19+02:00
Ideea principala reprezinta ceea este este mai important intr-un text narativ in jurul careia  se formeaza actiunea

5 4 5