Gaseste cuvinte cu sens asemanator celor date:
rusine, obliga , reusita, alcatueste propozitii cu acestea trei

TE TOG MULT

2
Alcatuim propozitii cu cuvintele date de tine, sau cu sinonimele?
NU SENS ASEMANATOR

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-02T12:08:49+03:00
Rusine=jena
Obliga=a constrange,a sili,a impune
Reusita=izbanda,succes
Succesul sau era evident.
Din cauza esecului, jena fata de el crestea.
L-a silit sa spuna adevarul.
Sper ca te-am ajuatat .

2014-07-02T12:08:56+03:00
Rusine=sentiment penibil

obliga=a constrange
reusita=succes

Ioanei ii este rusine de doamna invatatoare

Vasile il obliga pe Ionel sa manace

Nicoleta a reusit sa ia 10 la test