Răspunsuri

2014-07-02T12:09:32+03:00
2006 : 2 = 1003
1003 : 2 = 501,5
501,5 x 2006 = 1006009
nu cred ca e corect , la sfarsitul carii nu da asa ,dar multumesc ...mai astept! :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-02T12:32:03+03:00
2+4+6+...+2006 =
= 2(1+2+3+...+1003)
1+2+3+...+1003 (aflam cu suma lui Gauss : n(n+1)/2)
=1003(1003+1)/2

2 × (1003×1004)/2 = 1003 × 1004 = 1.007.012
Merci ! ! Esti geniala! :) : ) :)
genial* scuze! :)