Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-02T12:04:08+03:00
Un numar de forma ab23 este divizibil cu 9 daca auma cifrelor sale este un numar divizibil cu 9

Am sa luam valori ale lui a= 1 in prima faza si b - in fucntie de numar pentru a obtine o suma divizibila cu 9

deci 1b23 divizibil 9 daca b=3 deci 1323divizubil 9 ⇒ 1323:9=147
Pentru a=2  , b= 2 , deci 2223 divizibil 9 ⇒ 2223:9= 247
pentru a=3 , b= 1 , deci 3123 divizibil 9⇒3123 :9 =347
pentru a=4 , b= 0 , deci 4023 divizibil 9⇒4023:9=447
pentru a= 4 , b=9 , deci 4923 divizibil 9⇒4923:9=547
pentru a=5 , b= 8 , deci 5823   :         9=647
pentru a=6 , b=7 , deci 6723     :         9= 747
pentru a =7 , b=6 , deci 7623     :         9=847
pentru a=8   , b=5 , deci 8523    :          9 = 947
pentru a=9    , b=4, deci 9423    :          9=1047

nu realizam acelasi lucru, si cu b, deoarece si valorile lui b, au fost deja parcurse, deci m-ai sus au fost evidentiate toate numerele de forma ab23 divizibile cu 9
15 4 15
:) multumesc mult sper ca ma mai poti ajuta si altadata
cu mare placere :)
thx for best answer :D
:) :)
;)
2014-07-02T16:51:50+03:00
1323:9
2223:9
3123:9
4023:9
4923:9
5823:9
6723:9
7623:9
8523:9
9423:9

:-inseamna divizibilitatea


3 4 3