Ajutati-ma va rog!!!
1.
a)Aflati aria si perimetrul unui patrat cu latura de 12,5 hm
b)Aflati aria si perimetrul unui dreptunghi cu lungimea de 18,72m,iar latimea de trei ori mai mica decat lungimea.

2.Ordonati crescator numerele:
4,3 4,31 4,302 0,43 43,31 0,043

Multumesc anticipat

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-02T11:43:17+03:00
1.
a)Aflati aria si perimetrul unui patrat cu latura de 12,5 hm

Aria= lxl
l- latura

Aria=12.5x12.5
Aria=156.25 hm patrati

P=4xl
P=4x12.5
P=50 hm

b)Aflati aria si perimetrul unui dreptunghi cu lungimea de 18,72m,iar latimea de trei ori mai mica decat lungimea.

L=18.72
l=18.72:3
l=6.24

Aria= Lxl
Aria=18.72x6.24
Aria=116.8128 m patrati

P=l+l+L+L
P=6.24+6.24+18.72+18.72
P=49.92 m

2.Ordonati crescator numerele:
4,3      4,31     4,302       0,43      43,31    0,043

0.043<0.43<4.3<4.302<4.31<43.31
ma poti ajuta te rog si la asta?
Transformati;
a)1,47=
b)1,(7)=
c)1,2(31)
d)12,7 m^{3} =......hl
e)99342 s=......zi......h....min......s
f)7,43kg+450g-713dg=......dag
g)21h 16min 25s:5=......h......min......s
  • Utilizator Brainly
2014-07-02T11:44:23+03:00
1.a=l a 2=12la2=144
p=4*l=4*12*48
b) L=12,5 m
l=12,5/3=4,16
p=2( L+l)=2*12,5+4,16=16,66
A=L*l=12,5*4,16=52
1 1 1