Un rezervor de forma paralelipiped dreptunghic cu diminsiunile de 6 m, 4 msi 3 m este plin cu apa . Aceasta se goleste cu ajutorul unei pompe care are debitul de 80 de litri pe minut. Cat timp dureaza golirea rezervorului?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-02T11:23:45+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
V=L*l*h
V=6*4*3=72m³=  72 000dm³
1dm³=1l

V=72 000dm³=72 000l

72 000:80=900min=15h
2 5 2
2014-07-02T11:34:39+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
V rezervor = V paralelipiped dreptunghic = L × l × h
V rezervor = 6 × 4 × 3
V rezervor =  72 m³ = 72000 dm³ = 72000 l
72000 ÷ 80 = 900 minute = 15 ore
1 5 1