Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-02T11:02:15+03:00
C - carti
p-pixuri

4c+5p=60 / * (-3)
12c+7p=148

-12c-15p=-180
12c+7p=148
--------------------(+)
 /   -8p=-32  / * (-1)
8p=32
p=32:8
p=4 lei un pix

28 de pixuri vor costa :
4*28=112 lei

3 3 3
2014-07-02T11:12:04+03:00
4 c + 5p = 60
12c + 7p = 148
inmultim prima ecuatie cu 3 pt. a avea acelasi nr. de pixuri (metoda comparatiei)
12c + 15p = 180
12c + 7p  =  148
scadem aceste doua ecuatii si rezulta
8p = 32
p = 32 : 8
p = 4
inlocuim p in prima ecuatie, de sus
4c + 5 x 4 = 60
4c = 60 - 20
4c = 40 
c = 10
28 pixuri = 28 x 4 = 112 lei
3 3 3