Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-02T10:46:57+03:00
A)x+3=11
x=11-3
x=8

b)6,8-0,2x=5,4
6.8-5.4=0.2 x
1.4=0.2x
x=1.4:0.2
x=7

c)2x+3≤7
2x<7-3
2x<4
x<4:2
x<2
X apartine (- infinit, 2)

d)0,3x+7,63
≤8,83
0.3x<8.83-7.63
0.3x<1.2
x<1.2:0.3
x<4
x apartine (- infinit, 4)
1 5 1
2014-07-02T10:49:49+03:00
A) x=11-3
x= 8
8+3=11

b) 0,2x= 6,8-5,4
0,2x=1,4
x=14:2
x=7

c) 2x<7-3
2x<4
x<4:2
x<2

d) 0,3x<8,83-7,63
0,3x<1,20
x<12:3
x<4

Sper ca te-am ajutat :D
1 5 1