Răspunsuri

2014-07-02T10:45:17+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cuore,mama sa ,tatal sau,,Enrico,profesoarele,capitanul,Zidaras,Bottini
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-02T10:52:48+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Profesorul,mama copilului,tatal copilului,Edmondo(pers princip)Robetti,Ernesto de Rossi,Garrone,Coretti,Nelli,Votini,Carlo Nobis,Crossi,Invatatoarea,Enrico,Silvia(sora copilului)sunt foarte multe personaje despre care se aduce vorba sau care participa la intamplari..
1 5 1