Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-01T18:48:12+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Vacanţa a început. Ca în fiecare an, voi merge şi în această vacanţă de vară la bunici. M-am  urcat în treni ar parintii îşi iau rămas bun de la tine de pe peron. Ma asez liniştitla locul meu când trenul pleacă, dar în acel moment toţi ceilalţi încep să se agite. Observ că trenuul era  plin de copii. Eram  într-un tren care face competiţie cu alte 4, competiţie ce are loc o dată la 55 ani. Am intrat  în panică şi vroiam  să imi  sun părinţii, dar am realizat  că asta e o şansă pe care nu pot  să o ratez pentru că mie  e puţin frică. Competiţia nu e de viteză, ci de care echipă reuşeşte să strângă mai mulţi membri. Bineînteles că în trenul nostru  există un pitic de la echipa adversă care încearca  să ne  dezbine. Noi  insă vom  fi cu toţii prieteni si nu il vom  lăsa pe pitic să ne  strice prietenia. Trenul în care ma  aflam  e favorit, asa ca depinde foarte mult şi de mine să câştige.
 Cateva Idei
160 4 160
2014-07-01T18:51:46+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
      Obisnuiesc inca de mic sa-mi petrec saptamanile incluse in vacanta mea de vara la bunici , asadar la munte .
    Plecasem de acasa  alaturi de parinti inca de dimineata , asta intelegandu-se in zori ...eram prea somnoros , iar mama , desi era constienta de acest fapt , imi spusese (parca soptindu-mi) sa nu ma rezem  prea tare de spatarul scaunului lateral , ca nu cumva sa-mi cada in cap toate ustensilele de pescuit , urat mirositoare ...eu , neauzind-o am facut tocmai contrariul , trezindu-ma intr-un infern , dar si suparandu-ma pe mama , care radea copios ...
   A fost o intamplare hazlie dar si enervanta , cel putin pentru mine ...
124 4 124