Răspunsuri

2014-07-01T18:20:22+03:00
Jocuri sportive  : handbal , fotbal , cricket . 
jocuri de cuvinte : fazan , Calambururi, Anagrame, Palindromuri, Incurcaturi de limba, 
de cultură generală : ţomanap , Lanţ , întrebări reciproce. 
de imaginaţie : MIMA , Killer , Bolţ . 
pe calculator : FIFA , GTA , NFS , Angry Birds , Counter -Strike . 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-01T18:44:16+03:00
1.Jocuri sportive:handball,fotbal,baschet,inot,schi,canotaj etc.
2.Jocuri de cuvinte:sudoku,scrable,rebusuri,grile de cuvinte etc.
3.Jocuri de cultura generala:Triviador,Noriel,Tomapan
4.Jocuri de imaginatie:origami,desene pe hartie, confectii de jucarii
5.Jocuri pe calculator:Roblox,ShellShookLive2,Soccer Stars si multe altele