Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-01T18:04:01+03:00
Avantaje : mentalitatea nu-ti este influentata de diverse intamplari externe . 
             : ai libertatea de a te intelege , de a de 'redescoperi' pe tine insuti . 
             : ai posibilitatea de a face intr-un mod libertin diverse activitati . 

dezavantaje : este posibil sa nu ai un trai intocami usor , fiind necesar sa iti procuri de                           unul singur numeroasele alimente etc . 
                 : nu ai cu cine comunica intocmai , cui sa-ti exprimi oful 
                 : este flauzibil sa ramai in pustietate , neajutat de nimeni , in diverse                                    momente in care se necesita ajutorul medicilor , familiei . 
2014-07-01T18:04:22+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
DEZAVANTAJE
-nu poți beneficia de serviciu medical.
-nu poți sa practici sporturi de echipa
-nu poți socializa

AVANTAJE
-nu trebuie sa respecti nicio regula
-vei învața sa apreciezi oamenii atunci cand te va lovi singuratatea 
-vei aprecia lucrurile simple