Ma poate ajuta cineva cu niste referate scurte de clasa a VI-a ?
va roggggg!!!!!!

2
nu, nu conteaza
am eu niste rezumate poate ajuta cu ceva
da, sigur o sa ma ajute, ptk am de facut 60..
Era o ulita pustie.Cu timpul aceasta ulita a strans pios tacera aruncata de celelate uliti si sa dat la o parte de ele.Nazuia poate sa iasa din targ sa se indrume,spre munti:sa fiu acolo o potecuta prin braduti.daca au lasato puterile la margine de targ.Acolo a ramas in dreptul biserici alaturi de casa bunicilor.Odinioara pe meleagurile acelea era un sat gospodar.
multumesc!!!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-01T17:39:53+03:00
MOrala din ,,Povestea unui om lenes" de Ion Creanga este urmatorea: Lenea este cucoana mare care cere de mancare". Apoi tu poti continua cu caracterizarea personajelor, rezumatul povestii etc...
Sper sa iti fie de folos. Bafta!!!
multumesc!!!!
o sa ma ajute foarte mult!!
sper sa iriti placa cartea se numeste Ulita Copilariei de Ionel Teodoranu
multumesc, o sa o citesc si te asigur ca o sa imi placa..
Cu placere
2014-07-01T17:55:09+03:00
Harap-Alb este cea mai reprezentativa poveste creeata de Ion Creanga , nu pentru ca in el sunt cumulate majoritatea motivelor sau majoritatea temelor , ci pentru ca releva cunostinta scriitoriceasca a autorului , faptul ca opera literara este o plasmuire artistica a realitatii multiple cu valente psihologice , estetice si etice.
multumesc!
cu placere sper sa te ajute
Cu placere. :)
:)):)):)):))
:)