Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-01T16:36:05+03:00
La fiecare 1000 de metri in inaltime  temperatura aerului scade cu 6,4 grade celsius 
5 4 5
2014-07-01T18:00:51+03:00

Temperatura scade o data cu ceresterea altitudinii.
Daca temperatura scade cu n° / 100m, tinand cont ca varful Kosciusco are h metri
Rezulta ca temperatura creste cu n * h / 100°
Temperatura  va fi 25 + n * h / 100°
Acum trebuie sa inlocuiesti pe n si h cu valorile lor si termini calculul


1 5 1