Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-01T15:42:44+03:00
1)daca cel mai mare divizor comun al celor 2 numere este doar 1

2)daca numaratorul nu se mai poate imparti la numitor
5 5 5
2014-07-01T15:55:26+03:00
A)Doua numere naturale se numesc prime intre ele daca...au  doar pe 1 ca divizor comun........
b)O fractie ordinara se numeste ireductibila daca...nu se mai poate simplifica.......
2 5 2