Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-08T17:04:26+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
De cella delavrancea
Ce sa-ti dau ?
sa-m dai ptr cel mai bun raspuns
ok
mersi
npk
2014-02-08T17:05:45+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cella Delavrancea sper ca te-am ajutat :D