Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-01T15:15:13+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Paslea1/, (care) sedea deoparte2/, vazu piatra1/

1-PP
2-At
Stii cumva ce inseamna jonctiune?
juxtapunere .
e virgula
sunt sinonime
eu o stiu de juxtapunere
2014-07-01T15:20:40+03:00
Sunt 2.
Iti dai seama dupa numarul predicatelor
asta stiam si eu, dar nu eram sigura cum sa le impart
a ok