Ce s-ar intampla daca timpul ar avea ...?
culoare ,ar fi___________,pentru ca....................
forma,ar fi_____________,deoarece.............

sunet,ar fi______fiindca..................
miros,ar fi _____________pt ca...........

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-01T14:12:19+03:00
culoare ,ar fi__raul_________,pentru ca......trece rapid precum raul..............
forma,ar fi____ceas_________,deoarece.....el il reprezinta........

sunet,ar fi__o melodie vesela____fiindca........timpul inseamna veselie..........
miros,ar fi __mirosul de bujor___________pt ca...imi aminteste de copilarie........
4 4 4
2014-07-01T14:46:11+03:00
Daca timpul ar avea culoare ar fi alb si negru pentru ca ai putea vedea infinitul 
daca ar avea forma ar fi rotund deoarece ar semana cu un ceas
daca ar avea sunet ar fi o melodie vesela fiindca timpul reprezinta viata care trebuie traita sperand in mai bine 
daca ar avea miros ar fi ceva puternic pt ca  ar fi simtit mai bine, ar fi observat de oricine
3 3 3