Trece nevazut
Repede de necrezut
umbla,nu fuge,nu sare
Rostu-i pe lume e mare

Doisprezece frati alearga
Anul cat este de lung ,
Fug de zor prin lumea-ntreaga
Niciodata nu se -ajung

Acestea sunt niste ghicitorii ,ma puteti ajuta ,va rog frumos


2
da si eu cred ca este timpul, pai si la a 2-a nu merge lunile anului,pentru ca zice doisprezece frati alearga
este la masculin frati
pai da cu sesul ca sunt inruditi, dar sigur sunt lunile anului
atunci mersii!
cp

Răspunsuri

2014-07-01T13:50:43+03:00
La prima se refera la viata omului
La a doua se refera la lunile anului
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-01T13:52:29+03:00
Trece nevazut
Repede de necrezut
Umbla, nu fuge, nu sare
Rostu-i pe lume e mare.

RASPUNSUL ESTE timpul


 
Doisprezece frati alearga 
Anul cat este de lung ,
Fug de zor prin lumea-ntreaga
Niciodata nu se -ajung

Răspunsul: lunile calendarului
4 4 4