Răspunsuri

2014-07-01T13:37:00+03:00
Sa fii aviator nu este usor dar odata ce te obisnuiesti lucrurile nu mai sunt asa de complicate.Cand esti aviator sunt si avantaje si dezavantaje.Avantajele sunt; vezi mai bine vazduhul , cunosti pasarile , ajuti oamenii,si le face o placere celor de jos sa te priveasca.Dar cum am spus sunt si dezavantaje; trebuie sa stii cum sa manevrezi avionul fiindca viata oamenilor este in mainile tale.trebuie sa calmezi toti oamenii speriati si sa le dai incredere in proprile forte.Un aviator se poate simti si bine dar si rau.Depinde doar de acesta..Un aviator se poate simti si mandru fiindca nu oricine poate deveni deoarece este o muna foarte grea.


43 3 43
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-01T14:15:02+03:00
Era o zi minunata in care eu (un aviator) ma gandeam sa fac niste acrobatii prin aer.Am decolat dar nu dupa mult timp am vazut ca nu prea mai am benzina.Am aterizat ca imi fac plinul si deodata s-a auzit un zgomot ciudat dar nu am bagat in seama si am urcat la loc cu rezervorul plin.Dupa cateva acrobatii am vrut sa incerc ceva nou.Cu putina teama am incercat sa ma rostogolesc dar cumva cum nu am mai facut-o niciodata.Dar ghinionul meu ca sub mine era o pasare si am lovit-o cu elecea.Fiind un om milos am aterizat am luat pasarea deja cazuta si am mers cu ea la veterinar.Acolo mi s-a spus sa nu cumva sa o las sa zboare cel putin trei zile.I-am facut un cuib la mine in avion, iar ea a devenit animalul meu de companie.Am numit-o Linzi.O hraneam in fiecare zi ii dadeam sa bea, dar intr-o zi ea a zburat dar eu macar stiam ca s-a vindecat deoarece dupa un an cand zburam am vazut-o si mi-am linistit sufletul stiind ca este bine.
SPER CA ITI ESTE DE AJUTOR
36 3 36