DESCOPERITI REGULA
A) 423 , 427 , 431 ,________________________________________________________
B) 405 , 400 , 395 ,________________________________________________________
C) 310 , 290 , 270 ,________________________________________________________



2
1) din 4 in 4
2) din 5 in 5 in sens descrescator
3) din 20 in 20 in sens descrecator

Răspunsuri

2014-07-01T13:07:32+03:00
A) 423,427,431,435,439
b)405,400,395,390,385
c)310,290,270,250,230 
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-01T13:10:45+03:00
A) 423 , 427 , 431 , 435 , 439 , 443 , 447 
b) 405 , 400 , 395 , 390 , 385 , 380 , 375 
C) 310 , 290 , 270 , 250 , 230 , 210 , 190
1 5 1