Am nevoie de ajutor la un exercitiu: Un triunghi dreptunghic isoscel are o cateta de 3 radical din 2 cm.Aflati: a)perimetrul triunghiului
b)Aria triunghiului
c)Inaltimea corespunzatoare ipotenuzei.

P.s:Am nevoie de raspuns cat mai repede!

2

Răspunsuri

2014-07-01T13:05:46+03:00
ΔABC, mas<A=90
AB=AC=3√2

BC²=AB²+AC²= (3√2)²+(3√2)²= 18+18=36    ⇒BC=6

a)P=3√2+3√2+6
P=6√2+6

b)A=c1*c2/2
A=3√2*3√2/2

A=9*2/2
A=9

c)AD_|_BC
AD-h

AD=AB*AC/BC

AD=3√2*3√2/6
AD=3√4/2

AD=3*2/2
AD=3
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-01T13:09:48+03:00
AB=AC=3√2⇒AABC=AB*AC/2=9
aplicam t lui Pitagora
BC²=AB²+AC²=18+18=36⇒BC=6
 fie AD inaltimea corespunzatoare ipotenuzei, ABC fiind dreptunghic isoscel, AD este mediana si inaltime si mediatoare, deci BD=BC/2=3
ΔADB Δ dreptunghic, din t lui Pitagora⇒AD²=AB²-BD²=18-9=9⇒AD=3
2 5 2