Răspunsuri

2014-07-01T12:29:13+03:00
Era odata un om care era plecat  pentru cateva zile in lume . Atunci cand ajunse acasa isi gasise nevasta si socra plangand . Auzind motivul pentru care plang plecase in lume  si gasise oameni care faceau multe lucruri prostesti : incercau sa prinda soarele intr-un vas ,  faceau caruri in casa , urcau nucile in pod cu furca  si urcau vaca in pod ca sa manance fan . Drtumetul mirat de prostia oamenilor plecase acasa
4 3 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-01T12:41:47+03:00
Era odata un om care avea doua femei in casa. .Si intr-o zi can omul veni acasa de la lucru femeile au vazut pe soba un drob de sare si ii spuse omului sa il ieie de acolo ca ii cade copilului in cap.Omul spuse caci daca merge in lume si gaseste oameni ca iele vine acasa si daca nu ramane acolo.Omul plecase si vazuse un om cre vrea sa suie vaca in pod ca sa manance fan,altul vrea sa bage soarele in casa si altul sa urce nucile cu  furca in pod...Omul s-a intirs si a zis femeilor ca a gasit alti mai prosti ca ele.