Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-01T12:25:11+03:00
A fost odata un om care era insurat. Intr-o zi acesta pleca cu treaba . Cand ajunse acasa gasise pe sotia sa si pe socra sa plangand ca va muri copilul . Acesta vazand pleca in lume ca sa vada daca sunt oameni mai prosti ca ele . El gasise persone mult mai proaste pe care le ajuta , danadu-le sfaturi .Spre final drumetul mirat se intoarce acasa la ai sai

181 3 181
Multumesc foarte mult !!
dar unde e continuarea?
care continuare asa se termina
2014-07-01T12:27:05+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Uite rezumatul meu din clasa a 5-a.
   In aceasta opera literara,naratorul prezinta un om insurat care traia in aceasi casa cu soacra sa.Nevasta lui avea un copil dar era saraca cu duhul si soacra la fel.Intr-o zi omul pleca cu treburi si nevasta puse copilul in albie langa soba caci era iarna.Apoi femeile s-au speriat la gandul ca drobul de sare ar putea sa cada peste bebelus si sa-l omoare si au inceput sa planga.Cand a aflat barbatul motivul supararii lor a spus ca va pleca in lumea larga si se va intoarce doar daca va mai gasi oameni mai prosti ca ele.
   Pe drum,el a vazut un barbat care incerca sa traga soarele si sa-l puna in hambar.Omul s-a mirat din nou,de o alta gogomanie,spunand ca n-a mai vazut asemenea prostie.Mergand in continuare,a intalnit alt om care voia sa urce cu furca nucile in pod.Inca odata,acesta s-a mirat de prostie.Mai departe,a vazut un al treilea barbat care vroia ca vaca lui sa urce pe sura sa manance fan.Il invata pe acesta sa dea jos fanul si sa-l dea vacii.
   Intr-un sat,un rotar injghebase un car in casa si acum nu putea sa-l scoata afara,deoarece usa era prea mica.L-a invatat pe acesta sa desasambleze carul si sa-l scoata.Mai numara un natarau si porni la drum.
     Uimit de cele vazute,drumetul isi spuse in sinea lui ca era mai de crezut ca pisica sa dea drobul de sare jos decat ceea ce vazuse colindand lumea larga.Se intoarse acasa la familia lui si le socoti pe cele doua femei mai intelepte decat cei din calatoria sa.
  

170 4 170