Răspunsuri

2014-07-01T12:04:15+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-01T12:06:18+03:00
A : 17 = 10(rest x)
a= 10 x 17 + x
a= 170 + x.
Cu cât x este mai mare, cu atât numărul este mai mare, noi având nevoie de cel mai mare număr avem condiția x >0. Darr estul trebuie să fie mai mic decât împărțitorul., deci x <17
Avem condiția 0<x<17, deci cel mai mare număr care satisface condiția este x= 16.
a= 170 + 16= 186
1 5 1